Dòng Nội dung
1
Consumer behavior : building marketing strategy / David L Mothersbaugh; Del I Hawkins; Susan Bardi Kleiser
New York : McGraw-Hill Education, 2020
xix, 814 pages. : illustrations (some color) ; 26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.83
Marketing attempts to influence the way consumers behave. These attempts have implications for the organizations making them, the consumers they are trying to influence, and the society in which these attempts occur. We are all consumers, and we are all members of society, so consumer behavior, and attempts to influence it, is critical to all of us. This text is designed to provide an understanding of consumer behavior. This understanding can make us better consumers, better marketers, and better citizens
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
2
Consumer behavior : building marketing strategy / David L. Mothersbaugh, Del I. Hawkins, Susan Bardi Kleiser
New York, NY : McGraw Hill Education, 2023
xxiii, 824 pages. : illustrations ; 26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.83
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
3
Consumer behavior : building marketing strategy / David L. Mothersbaugh, University of Alabama, Del I. Hawkins, University of Oregon.
New York, NY : McGraw-Hill Education, 2016
xxiv, 786 p. : illustrations ; 26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.83420
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (1)
4
Hành vi khách hàng = Consumer behavior : Xây dựng chiến lược marketing = Building marketing strategy / David L. Mothersbaugh, Del I. Hawkins ; Bùi Hương Quỳnh dịch
Hà Nội : Bách khoa Hà Nội, 2022
x, 315 tr. : minh hoạ ; 24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.83
Cung cấp những kiến thức cơ bản về hành vi khách hàng và chiến lược marketing; thay đổi của xã hội Mỹ: Nhân khẩu học và phân tầng xã hội; ảnh hưởng của nhóm đến hành vi khách hàng; nhận thức; động cơ, cá tính và cảm xúc; thái độ và tác động đến thái độ; ý niệm bản ngã và lối sống; quá trình quyết định và nhận thức vấn đề của khách hàng; tìm kiếm thông tin; những quá trình sau mua sắm, sự thoả mãn của khách hàng và sự gắn bó của khách hàng
Số bản sách: (7) Tài liệu số: (0)