Dòng Nội dung
1
Đẩy mạnh công nghiệp hóa, hiện đại hóa Đất nước theo nghị quyết số 29-NQ/TW / Phạm Thị Kim Anh // Tạp chí tài chính . - 2023. - tr. 38-40. - ISSN: 2615-8973



Ký hiệu phân loại (DDC): 658.2
Trình bày sau hơn 35 năm đổi mới, công nghiệp hóa, hiện đại hóa đã góp phần thúc đẩy tăng trưởng kinh tế ở mức cao. Để đáp ứng mục tiêu đẩy mạnh công nghiệp hóa, hiện đại hóa đất nước đến năm 2030, tầm nhìn đến năm 2045 theo Nghị quyết số 29-NQ/TW ngày 17/11/2022 của Hội nghị Trung ương 6 khóa XIII, trong thời gian tới, cần tiếp tục quán triệt, đẩy mạnh, triển khai thực hiện một số nhiệm vụ, giải pháp trọng tâm tại Nghị quyết.
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
2
Đẩy mạnh công nghiệp hóa, hiện đại hóa đất nước theo Nghị quyết số 29-NQ/TW / Phạm Thị Kim Anh // Tạp chí tài chính . - 2023-6. - tr. 50-52. - ISSN: 2615-8973


3 tr.
Ký hiệu phân loại (DDC): 336
Công nghiệp hóa, hiện đại hóa là chủ trương xuyên suốt và nhất quán của Ðảng, Nhà nước ta trong quá trình xây dựng và bảo vệ Tổ quốc. Sau hơn 35 năm đổi mới, công nghiệp hóa, hiện đại hóa đã góp phần thúc đẩy tăng trưởng kinh tế ở mức cao. Để đáp ứng mục tiêu đẩy mạnh công nghiệp hóa, hiện đại hóa đất nước đến năm 2030, tầm nhìn đến năm 2045 theo Nghị quyết số 29-NQ/TW ngày 17/11/2022 của Hội nghị Trung ương 6 khóa XIII, trong thời gian tới, cần tiếp tục quán triệt, đẩy mạnh, triển khai thực hiện một số nhiệm vụ, giải pháp trọng tâm tại Nghị quyết.
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
3
Handbook of service science : Volume 2 / Paul P. Maglio, Cheryl A. Kieliszewski, James C. Spohrer, Kelly Lyons, Lia Patrício, Yuriko Sawatani
Cham, Switzerland : Springer, 2019
864 pages
Ký hiệu phân loại (DDC): 338.4
"Transforming both business models and public policy, ranging from retail and hospitality to transportation and communications. By looking through the eyes of today's new Service Scientists, it is anticipated that value and grand challenges will emerge from the integration of theories, methods, and techniques brought together in the first volume, but which are now rooted more deeply in service-dominant logic. and systems thinking in this second volume. The handbook is divided into four parts: 1) Service Experience--On the Human-centered Nature of Service; 2) Service Systems-On the Nature of Service Interactions; 3) Service Ecosystems-On the Broad Context of Service; 4) Challenges-On Rethinking the Theory and Foundations of Service Science. The chapters add clarity on how to identify, enable, and measure service, thus allowing for new ideas and connections made to physics, design, computer science, and data science and analytics for advancing service innovation and the welfare of society. Handbook of Service Science, Volume II offers a thorough reference suitable for a wide-reaching audience including researchers, practitioners, managers, and students who aspire to learn about or to create a deeper scientific foundation for service design and engineering, service experience and marketing, and service management and innovation."