thông tin biểu ghi

ISBN 9783540893288
DDC 658.872
Tác giả CN Meier, Andreas
Nhan đề EBusiness & eCommerce : Managing the Digital Value Chain / Andreas Meier, Henrik Stormer
Thông tin xuất bản Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2009
Mô tả vật lý 223 pages
Tóm tắt This textbook progressively describes all of the elements of the value chain for electronic business and electronic commerce. A process-oriented approach is used to present the electronic business transactions that occur between companies, consumers, and public administration, and these are illustrated with case studies. Along with the organization of digital products and services, special attention is paid to marketing, distribution, and customer relationship care.
Từ khóa tự do Informatiesystemen
Từ khóa tự do Distributiestrategie
Từ khóa tự do Economics (General)
Từ khóa tự do Economie (algemeen)
Từ khóa tự do Computer Informatica Automatisering
Từ khóa tự do Hệ thống thông tin
Từ khóa tự do Chiến lược phân phối
Từ khóa tự do Máy tính tự động hóa
Tác giả(bs) CN Stormer, Henrik
Địa chỉ Thư Viện Đại học Nguyễn Tất Thành
000 00000nam#a2200000u##4500
00138862
0022
0045DF126F0-4E78-4E5C-873B-C14274BB196A
005202209280856
008220927s2009 gw eng
0091 0
020 |a9783540893288|c0
039|a20220928085630|btainguyendientu|c20220927231044|dtainguyendientu|y20220927225954|ztainguyendientu
040 |aNTT
041 |aeng
044 |agw
082 |a658.872|bM5111|223
100 |aMeier, Andreas
245 |aEBusiness & eCommerce : |bManaging the Digital Value Chain / |cAndreas Meier, Henrik Stormer
260 |aBerlin, Heidelberg : |bSpringer Berlin Heidelberg, |c2009
300 |a223 pages
520 |aThis textbook progressively describes all of the elements of the value chain for electronic business and electronic commerce. A process-oriented approach is used to present the electronic business transactions that occur between companies, consumers, and public administration, and these are illustrated with case studies. Along with the organization of digital products and services, special attention is paid to marketing, distribution, and customer relationship care.
541 |aMua
653 |aInformatiesystemen
653 |aDistributiestrategie
653 |aEconomics (General)
653 |aEconomie (algemeen)
653 |aComputer Informatica Automatisering
653|aHệ thống thông tin
653|aChiến lược phân phối
653|aMáy tính tự động hóa
700 |aStormer, Henrik
852 |aThư Viện Đại học Nguyễn Tất Thành
8561|uhttp://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/650 quanlyvadichvuphuthuoc/anhbiasach/38862_e-businessthumbimage.jpg
890|a0|b0|c1|d2
Không tìm thấy biểu ghi nào