thông tin biểu ghi
  • Giáo trình
  • Ký hiệu PL/XG: 658.872 Z19
    Nhan đề: Internet marketing :

ISBN 9780357033883
DDC 658.872
Tác giả CN Zahay, Debra L.
Nhan đề Internet marketing : integrating online & offline strategies / Debra L Zahay; Mary Lou Roberts
Lần xuất bản 4th ed.
Thông tin xuất bản Boston, MA : Cengage Learning, 2018
Mô tả vật lý xi, 562 pages. : illustrations ; 28 cm.
Tóm tắt PRODUCT ONLY AVAILABLE WITHIN CENGAGE UNLIMITED. INTERNET MARKETING provides comprehensive coverage of the rapidly changing field of Internet marketing that is timely and relevant. It relies on extant marketing theory where appropriate and introduces many conceptual frameworks to structure student understanding of Internet marketing issues. Above all, it works on the premise that the Internet--whether used as a medium of communication or as a channel of distribution--is only one component of the contemporary marketer's arsenal.
Thuật ngữ chủ đề Internet marketing
Khoa Khoa Tài chính - Kế toán
Khoa Khoa Quản trị Kinh doanh
Tác giả(bs) CN Roberts, Mary Lou
Địa chỉ 300Q12_Kho Mượn_02(2): 078569, 083544
000 00000nam#a2200000u##4500
00132685
0021
004F10747E6-90D8-4A84-A1C6-70CD8F68A330
005202207271427
008211010s2018 mau eng
0091 0
020 |a9780357033883|c3083000
039|a20220727142707|bquyennt|c20220406095729|dquyennt|y20211010161315|znghiepvu
040 |aNTT
041 |aeng
044 |amau
082 |a658.872|bZ19|223
100 |aZahay, Debra L.
245 |aInternet marketing : |bintegrating online & offline strategies / |cDebra L Zahay; Mary Lou Roberts
250 |a4th ed.
260 |aBoston, MA : |bCengage Learning, |c2018
300 |axi, 562 pages. : |billustrations ; |c28 cm.
520 |aPRODUCT ONLY AVAILABLE WITHIN CENGAGE UNLIMITED. INTERNET MARKETING provides comprehensive coverage of the rapidly changing field of Internet marketing that is timely and relevant. It relies on extant marketing theory where appropriate and introduces many conceptual frameworks to structure student understanding of Internet marketing issues. Above all, it works on the premise that the Internet--whether used as a medium of communication or as a channel of distribution--is only one component of the contemporary marketer's arsenal.
541 |aMua
650 |aInternet marketing
690 |aKhoa Tài chính - Kế toán
690|aKhoa Quản trị Kinh doanh
691 |aKế toán
691|aQuản trị nguồn nhân lực
692 |aThương mại điện tử trong Kế toán
700 |aRoberts, Mary Lou
852|a300|bQ12_Kho Mượn_02|j(2): 078569, 083544
8561|uhttp://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/650 quanlyvadichvuphuthuoc/anhbiasach/32685_internet marketingthumbimage.jpg
890|a2|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Nơi lưu S.gọi Cục bộ Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần Đặt chỗ
1 083544 Q12_Kho Mượn_02 658.872 Z19 Sách mượn về nhà 2
2 078569 Q12_Kho Mượn_02 658.872 Z19 Sách mượn tại chỗ 1