thông tin biểu ghi
  • Giáo trình
  • Ký hiệu PL/XG: 658.8 A7351
    Nhan đề: Marketing :

ISBN 9781292294865
DDC 658.8
Tác giả CN Armstrong, Gary (Gary M.)
Nhan đề Marketing : an introduction. / Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc O Opresnik
Lần xuất bản 14th ed.
Thông tin xuất bản Upper Saddle River : Pearson, 2020
Mô tả vật lý 676 pages. : illustrations ; 28 cm.
Tóm tắt "Marketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios."
Thuật ngữ chủ đề Marketing
Thuật ngữ chủ đề Marketing-Management
Thuật ngữ chủ đề Business and Management.
Khoa Khoa Quản trị Kinh doanh
Khoa Khoa Tài chính - Kế toán
Khoa Khoa Công nghệ sinh học
Tác giả(bs) CN Opresnik, Marc O.
Tác giả(bs) CN Kotler, Philip
Địa chỉ 300Q12_Kho Mượn_02(2): 083359, 083542
000 00000nam#a2200000u##4500
00132372
0021
004D310E74D-6923-4429-BA29-F12B331CEEC5
005202407041129
008220718s2020 nju eng
0091 0
020 |a9781292294865|c879000
039|a20240704112921|bquyennt|c20230810183143|dquyennt|y20210929090956|znghiepvu
040 |aNTT
041 |aeng
044 |anju
082 |a658.8|bA7351|223
100 |aArmstrong, Gary (Gary M.)
245 |aMarketing : |ban introduction. / |cGary Armstrong, Philip Kotler, Marc O Opresnik
250 |a14th ed.
260 |aUpper Saddle River : |bPearson, |c2020
300 |a676 pages. : |billustrations ; |c28 cm.
520 |a"Marketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios."
541 |aMua
650 |aMarketing
650 |aMarketing|xManagement
650 |aBusiness and Management.
690 |aKhoa Quản trị Kinh doanh
690|aKhoa Tài chính - Kế toán
690|aKhoa Công nghệ sinh học
691 |aLogistics
691|aKế toán
691|aQuản trị kinh doanh
691|aTài chính ngân hàng
691|aKinh doanh quốc tế
691|aCông nghệ sinh học
691|aQuản trị nguồn nhân lực
700 |aOpresnik, Marc O.
700 |aKotler, Philip
852|a300|bQ12_Kho Mượn_02|j(2): 083359, 083542
8561|uhttp://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/1 giaotrinh/600 congnghe/anhbiasach/32372_marketingthumbimage.jpg
890|a2|b4|c0|d0
Dòng Mã vạch Nơi lưu S.gọi Cục bộ Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần Đặt chỗ
1 083359 Q12_Kho Mượn_02 658.8 A7351 Sách mượn tại chỗ 1
2 083542 Q12_Kho Mượn_02 658.8 A7351 Sách mượn về nhà 2