ISBN
| 9781781574904 |
DDC
| 771 |
Tác giả CN
| Freeman, Michael |
Nhan đề
| The photographer's handbook : equipment, technique, style / Michael Freeman |
Thông tin xuất bản
| Lewes : Ilex, 2017 |
Mô tả vật lý
| 240 pages. : illustrations (colour) ; 23 cm. |
Tóm tắt
| Combining straightforward guidance with artistic insight, this comprehensive handbook is an essential piece of kit for photographers of every style and experience level. |
Thuật ngữ chủ đề
| Photography-Digital techniques |
Khoa
| Khoa Kiến trúc - Xây dựng - Mỹ thuật ứng dụng |
Địa chỉ
| 300Q12_Kho Mượn_02(1): 084150 |
|
000
| 00000nam#a2200000u##4500 |
---|
001 | 31999 |
---|
002 | 2 |
---|
004 | 34C7D01E-230B-4F4B-B676-0E0A1B695690 |
---|
005 | 202209211155 |
---|
008 | 210917s2017 xxk eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a9781781574904|c1020000 |
---|
039 | |a20220921115506|bquyennt|y20210917110524|znghiepvu |
---|
040 | |aNTT |
---|
041 | |aeng |
---|
044 | |axxk |
---|
082 | |a771|bF8551|223 |
---|
100 | |aFreeman, Michael|d1945- |
---|
245 | |aThe photographer's handbook : |bequipment, technique, style / |cMichael Freeman |
---|
260 | |aLewes : |bIlex, |c2017 |
---|
300 | |a240 pages. : |billustrations (colour) ; |c23 cm. |
---|
520 | |aCombining straightforward guidance with artistic insight, this comprehensive handbook is an essential piece of kit for photographers of every style and experience level. |
---|
541 | |aMua |
---|
650 | |aPhotography|xDigital techniques |
---|
690 | |aKhoa Kiến trúc - Xây dựng - Mỹ thuật ứng dụng |
---|
691 | |aThiết kế nội thất |
---|
692 | |aKỹ thuật nhiếp ảnh |
---|
852 | |a300|bQ12_Kho Mượn_02|j(1): 084150 |
---|
856 | 1|uhttp://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/700 nghethuatvagiaitri/anhbiasach/31999_thephotographer'sthumbimage.jpg |
---|
890 | |a1|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Nơi lưu |
S.gọi Cục bộ |
Phân loại |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
Đặt chỗ |
1
|
084150
|
Q12_Kho Mượn_02
|
771 F8551
|
Sách mượn tại chỗ
|
1
|
|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|