
ISBN
| 9780811465021 |
DDC
| 428.62 |
Tác giả CN
| McClanahan, Susan D |
Nhan đề
| Reading / Susan D McClanahan ; Judith Andrews Green |
Thông tin xuất bản
| Austin, TX : Steck-Vaughn, 1996 |
Mô tả vật lý
| 191 p. ; cm. |
Tùng thư
| Building strategies |
Tóm tắt
|
Teaches students to preview for information, use context clues, find main ideas, organize ideas, interpret readings, and develop a better understanding of poetry and fiction. |
Thuật ngữ chủ đề
| Readers for new literates |
Thuật ngữ chủ đề
| Reading (Adult education) |
Khoa
| Khoa Ngoại ngữ |
Tác giả(bs) CN
| Green, Judith Andrews |
Địa chỉ
| 300Q12_Kho Mượn_02(1): 073594 |
|
000
| 00000nam#a2200000u##4500 |
---|
001 | 25195 |
---|
002 | 15 |
---|
004 | 89355FE6-8F8B-42F6-B250-F7178038196B |
---|
005 | 202010270910 |
---|
008 | 201027s1996 txu eng |
---|
009 | 1 0 |
---|
020 | |a9780811465021 |
---|
039 | |a20201027091022|bnghiepvu|y20201027090831|znghiepvu |
---|
040 | |aNTT |
---|
041 | |aeng |
---|
044 | |atxu |
---|
082 | |a428.62|bM1262|223 |
---|
100 | |aMcClanahan, Susan D |
---|
245 | |aReading / |cSusan D McClanahan ; Judith Andrews Green |
---|
260 | |aAustin, TX : |bSteck-Vaughn, |c1996 |
---|
300 | |a191 p. ; |ccm. |
---|
490 | |aBuilding strategies |
---|
520 | |a
Teaches students to preview for information, use context clues, find main ideas, organize ideas, interpret readings, and develop a better understanding of poetry and fiction. |
---|
541 | |aDự án VN Book Drive |
---|
650 | |aReaders for new literates |
---|
650 | |aReading (Adult education) |
---|
690 | |aKhoa Ngoại ngữ |
---|
700 | |aGreen, Judith Andrews|eAuthor |
---|
852 | |a300|bQ12_Kho Mượn_02|j(1): 073594 |
---|
856 | 1|uhttp://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/400 ngonngu/anhbiasach/25195_readingthumbimage.jpg |
---|
890 | |a1|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Nơi lưu |
S.gọi Cục bộ |
Phân loại |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
Đặt chỗ |
1
|
073594
|
Q12_Kho Mượn_02
|
428.62 M1262
|
Sách mượn tại chỗ
|
1
|
|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|