thông tin biểu ghi
  • Sách tham khảo
  • Ký hiệu PL/XG: 910.688 S67812
    Nhan đề: Social media in travel, tourism and hospitality :

ISBN 9781409420910
DDC 910.688
Nhan đề Social media in travel, tourism and hospitality : theory, practice and cases / [Edited by] Marianna Sigala; Evangelos Christou; Ulrike Gretzel
Thông tin xuất bản Farnham, Surrey, Burlington, VT : Ashgate Pub., 2012.
Mô tả vật lý 339 pages. : illustrations
Tùng thư New directions in tourism analysis.
Phụ chú Includes index.
Tóm tắt Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating the web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travelers, this book also examine the ways in which firms reengineer and implement their business models and operations.
Thuật ngữ chủ đề Tourism-Computer network resources
Thuật ngữ chủ đề Tourism-Social aspects
Thuật ngữ chủ đề Hospitality industry-Social aspects
Thuật ngữ chủ đề Web 2.0-Social aspects
Từ khóa tự do Social media
Từ khóa tự do Hospitality industry
Từ khóa tự do Tourism
Từ khóa tự do Travel
Khoa Khoa Du lịch và Việt Nam học
Tác giả(bs) CN Gretzel, Ulrike
Tác giả(bs) CN Christou, Evangelos
Tác giả(bs) CN Christou, Evangelos
Địa chỉ Thư Viện Đại học Nguyễn Tất Thành
000 00000nam#a2200000u##4500
00123694
0022
004268463AF-9C04-46F8-B086-11633185E2A7
005202010211107
008200909s2012 enk eng
0091 0
020 |a9781409420910
039|a20201021110741|btainguyendientu|c20200909103049|dnghiepvu|y20200909103007|znghiepvu
040 |aNTT
041 |avie
044 |avm
082 |a910.688|bS67812|223
245 |aSocial media in travel, tourism and hospitality : |btheory, practice and cases / |c[Edited by] Marianna Sigala; Evangelos Christou; Ulrike Gretzel
260 |aFarnham, Surrey, Burlington, VT : |bAshgate Pub., |c2012.
300 |a339 pages. : |billustrations
490 |aNew directions in tourism analysis.
500 |aIncludes index.
520 |aPresenting cutting-edge theory, research and case studies investigating the web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travelers, this book also examine the ways in which firms reengineer and implement their business models and operations.
541 |aMua
650 |aTourism|xComputer network resources
650 |aTourism|xSocial aspects
650 |aHospitality industry|xSocial aspects
650 |aWeb 2.0|xSocial aspects
653 |aSocial media
653 |aHospitality industry
653 |aTourism
653 |aTravel
690 |aKhoa Du lịch và Việt Nam học
700 |aGretzel, Ulrike|eedited
700 |aChristou, Evangelos|eedited
700 |aChristou, Evangelos|eedited
852 |aThư Viện Đại học Nguyễn Tất Thành
8561|uhttp://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/900 lichsuvadialy/anhbiasach/23694_socialmediaintraveltourism_k_001thumbimage.jpg
890|c1|a0|b0|d1
Không tìm thấy biểu ghi nào