DDC
| 615 |
Tác giả CN
| Nguyen, Vo Minh Thuc |
Nhan đề
| The effectiveness of flipped classroom in learning medical english for pharmaceutical purposes at Nguyen Tat Thanh University : Final scientific study report students scientific research programme in 2019 / Nguyen Vo Minh Thuc author; Huynh Tan instructor |
Thông tin xuất bản
| Ho Chi Minh city : Nguyen Tat Thanh University, 2019 |
Mô tả vật lý
| vi, 50 p. : ill ; 29 cm. |
Phụ chú
| No.: D.2019.09 |
Tóm tắt
| The faculty members changed the course contents, textbook and the class management. The author will propose a research model to evaluate the impact of the flipped classroom model on the student learning. The data were collected from 337 participants and analysed by using structural equation modeling. |
Từ khóa tự do
| Course redesign |
Từ khóa tự do
| Flipped classroom model |
Từ khóa tự do
| Inverted classroom |
Từ khóa tự do
| Student-centered learning |
Khoa
| Khoa Dược |
Tác giả(bs) CN
| Huynh Tan |
Địa chỉ
| 200Q7_Đề Tài Nghiên Cứu Khoa Học(2): 069448, 069478 |
|
000
| 00000nam#a2200000u##4500 |
---|
001 | 19826 |
---|
002 | 4 |
---|
004 | 5C88DDD3-CD6D-47FB-B21C-A0B8F2759D26 |
---|
005 | 202003100846 |
---|
008 | 200310s2019 vm vie |
---|
009 | 1 0 |
---|
039 | |a20200310084632|bquyennt|y20200310084608|zquyennt |
---|
040 | |aNTT |
---|
041 | |avie |
---|
044 | |avm |
---|
082 | |a615|bN4994 |
---|
100 | |aNguyen, Vo Minh Thuc |
---|
245 | |aThe effectiveness of flipped classroom in learning medical english for pharmaceutical purposes at Nguyen Tat Thanh University : |bFinal scientific study report students scientific research programme in 2019 / |cNguyen Vo Minh Thuc author; Huynh Tan instructor |
---|
260 | |aHo Chi Minh city : |bNguyen Tat Thanh University, |c2019 |
---|
300 | |avi, 50 p. : |bill ; |c29 cm. |
---|
500 | |aNo.: D.2019.09 |
---|
504 | |aIncludes bibliographical references (pages 49-56) |
---|
520 | |aThe faculty members changed the course contents, textbook and the class management. The author will propose a research model to evaluate the impact of the flipped classroom model on the student learning. The data were collected from 337 participants and analysed by using structural equation modeling. |
---|
541 | |aDeposit deposit |
---|
653 | |aCourse redesign |
---|
653 | |aFlipped classroom model |
---|
653 | |aInverted classroom |
---|
653 | |aStudent-centered learning |
---|
690 | |aKhoa Dược |
---|
700 | |aHuynh Tan|cM.S|einstructor |
---|
852 | |a200|bQ7_Đề Tài Nghiên Cứu Khoa Học|j(2): 069448, 069478 |
---|
890 | |a2|b0|c0|d0 |
---|
| |
Dòng |
Mã vạch |
Nơi lưu |
S.gọi Cục bộ |
Phân loại |
Bản sao |
Tình trạng |
Thành phần |
Đặt chỗ |
1
|
069478
|
Q7_Đề Tài Nghiên Cứu Khoa Học
|
615 N4994
|
Sách mượn tại chỗ
|
1
|
|
|
|
2
|
069448
|
Q7_Đề Tài Nghiên Cứu Khoa Học
|
615 N4994
|
Sách mượn tại chỗ
|
2
|
|
|
|
Không có liên kết tài liệu số nào
|
|
|
|