thông tin biểu ghi
  • Sách tham khảo
  • Ký hiệu PL/XG: 910.684 E9242
    Nhan đề: Strategic management for tourism, hospitality and events /

ISBN 9780415837279
DDC 910.684
Tác giả CN Evans, Nigel.
Nhan đề Strategic management for tourism, hospitality and events / Nigel Evans
Lần xuất bản 2nd ed.
Thông tin xuất bản New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2015
Mô tả vật lý xx, 708 p. ; 25 cm.
Tóm tắt Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events is the must-have text for students approaching this subject for the first time. It introduces students to fundamental strategic management principles in a Tourism, Hospitality and Events context and brings theory to life by integrating a host of industry-based case studies and examples throughout. Among the new features and topics included in this edition are:Extended coverage to Hospitality and Events to reflect the increasing need and importance of a combined sector approach to strategyNew international Tourism, Hospitality and Events c.
Thuật ngữ chủ đề Strategic planning
Thuật ngữ chủ đề Hospitality industry-Management
Thuật ngữ chủ đề Tourism-Management
Từ khóa tự do Strategic planning.
Từ khóa tự do Hospitality industry-Management.
Từ khóa tự do Management.
Khoa Khoa Du lịch và Việt Nam học
Khoa Viện NIIE
Địa chỉ 300Q12_Kho Mượn_02(2): 063576, 063580
000 00000nam#a2200000ui#4500
00115319
0022
00409D53B75-CDB2-4ED8-A59F-932CD738377E
005202205040959
008081223s2015 vm| vie
0091 0
020|a9780415837279 |c1476000
039|a20220504095922|btainguyendientu|c20220412085147|dbacntp|y20190527155559|zphucvh
040 |aNTT
041 |avie
044 |avm
082 |a910.684|bE9242|223
100 |aEvans, Nigel.|d1955-
245 |aStrategic management for tourism, hospitality and events / |cNigel Evans
250 |a2nd ed.
260 |aNew York : |bRoutledge Taylor & Francis Group, |c2015
300 |axx, 708 p. ; |c25 cm.
504|aIncludes bibliographical references and indexes.
520 |aStrategic Management for Tourism, Hospitality and Events is the must-have text for students approaching this subject for the first time. It introduces students to fundamental strategic management principles in a Tourism, Hospitality and Events context and brings theory to life by integrating a host of industry-based case studies and examples throughout. Among the new features and topics included in this edition are:Extended coverage to Hospitality and Events to reflect the increasing need and importance of a combined sector approach to strategyNew international Tourism, Hospitality and Events c.
541 |aMua
650 |aStrategic planning
650 |aHospitality industry|xManagement
650 |aTourism|xManagement
653|aStrategic planning.
653|aHospitality industry|xManagement.
653|xManagement.
690 |aKhoa Du lịch và Việt Nam học
690|aViện NIIE
691|aQuản trị khách sạn
691|aQuản trị Nhà hàng và Dịch vụ ăn uống
691|aQuản trị khách sạn - NIIE
692|aQUẢN TRỊ CHIẾN LƯỢC (STRATEGIC MANAGEMENT)
852|a300|bQ12_Kho Mượn_02|j(2): 063576, 063580
8561|uhttp://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/640 giachanhvadoisonggiadinh/647 quanlycosocongcong/strategicmanagement_nigelevans/strategicmanagement_nigelevans_001thumbimage.jpg
890|c1|a2|b7|d2
Dòng Mã vạch Nơi lưu S.gọi Cục bộ Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần Đặt chỗ
1 063576 Q12_Kho Mượn_02 910.68 E9242 Sách mượn về nhà 1
2 063580 Q12_Kho Mượn_02 910.68 E9242 Sách mượn về nhà 2