Dòng Nội dung
1
Business /O.C. Ferrell, Geoffrey A. Hirt, Linda Ferrell.
New York :McGraw-Hill Irwin,2011.
viii, 359 p. :ill. ;28 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
2
Business :A changing world /O.C. Ferrell, University of New Mexico, Geoffrey A. Hirt, DePaul University, Linda Ferrell, University of New Mexico.
New York :McGraw-Hill Irwin,2014
xvi; 616 p. ;26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 650
Số bản sách: (4) Tài liệu số: (0)
3
Ethical decision making for business / John Fraedrich; O C Ferrell; Linda Ferrell
Australia : South-Western Cengage Learning, 2011
xxii, 521 pages. : color illustrations ; 24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 174.4
Covers the complex environment in which managers confront ethical decision making. This title addresses the concepts, processes, and practices associated with successful business ethics programs - helping readers see how ethics can be integrated into key strategic business decisions
Số bản sách: (2) Tài liệu số: (0)
4
Marketing / William M. Pride, O. C. Ferrell
Boston : Cengage Learning, 2018
xxxi, 686 p. ; 28 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (2) Tài liệu số: (0)
5
Marketing concepts and strategies / Sally Dibb; Lyndon Simkin; William M Pride; Odies C Ferrell
United Kingdom : Cengage Learning EMEA, 2019
xiv, 814 p. : ill ; 26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (2) Tài liệu số: (0)