Dòng Nội dung
1
Experience - Xây dựng trải nghiệm trong thời đại khách hàng khó tính / Brian Solis; Nhật Mỹ, Trà My dịch
Hà Nội : Lao động, 2019
272 tr. : minh hoạ ; 21 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.827
Nêu những sai lầm của doanh nghiệp khi suy nghĩ về trải nghiệm khách hàng; giá trị của trải nghiệm khách hàng đối với sự tăng trưởng của doanh nghiệp; cách thức các thương hiệu xây dựng trải nghiệm ý nghĩa cho khách hàng; các nội dung về thiết kế xây dựng trải nghiệm trong doanh nghiệp và các bước dẫn dắt khách hàng đi qua một trải nghiệm liền mạch và có ý nghĩa.
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
2
X : the experience when business meets design / Brian Solis
New Jersey : John Wiley & Sons, 2015
258 pages. ; [cm.]
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.827
Customer experience is the new marketing and it's also one of the hottest trends in business right now. Also known as CX, executives, strategists, and agencies alike are learning that the digital customer is notably different than the traditional customers before them. Expectations, the technology they use, how and where they make decisions and what it is they value is forcing strategists to rethink and redesign the customer journey for a multiscreen world. While rife with challenges, CX represents a life-saving opportunity for businesses to earn relevance among a new generation of connected customers.
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)