Dòng Nội dung
1
Examining consumer experience in using m-banking apps : A study of its antecedents and outcomes / Shadma Shahid, Jamid Ul Islam, Shehla Malik, Uzma Hasan // Journal of Retailing and Consumer Services. - . - . - ISSN: 1873-1384, 2022

Elsevier, 2021
11 pages
Ký hiệu phân loại (DDC): 332
The purpose of this study is to examine the antecedents and outcomes of consumer experience (CX) with mobile banking (m-banking) apps. To understand the linkage of CX with other constructs, data collection was done using a structured questionnaire through an online survey. A sample of 473 respondents were analysed using structural equation modeling by testing the proposed hypotheses in AMOS (Analysis of Moment Structures) version 22.0. The findings revealed that convenience, trust, and social influence play a significant role in enhancing CX with the m-banking app use. Apps attributes was found to be relatively less important and no relationship was found between customer support and CX. Customer loyalty and customer intention to continue using the m-banking apps were observed as significant outcome variables. This study will contribute to the growing literature on CX and will guide managers in recognizing the importance of CX in designing appropriate strategies for the promotion of m-banking and engaging their customers in a developing country context.
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
2
Mối quan hệ giữa sự trải nghiệm và lòng trung thành khách hàng - vài trò điều tiết của động cơ nhận thức : trường hợp ngành kinh doanh dịch vụ / Vũ Thị Mai Chi, Bùi Thành Khoa, Trần Hà Minh Quân // Tạp chí Kinh tế & Phát triển : Journal of Economics & Development . - 2020. - tr. 103-112. - ISSN: 1859-0012

Hà Nội : Trường Đại học Kinh tế Quốc Dân, 2020
10 tr.
Ký hiệu phân loại (DDC): 381
Tìm hiểu sự tác động của các thành phần trong khái niệm sự trải nghiệm khách hàng tới lòng trung thành khách hàng, và đánh giá vai trò điều tiết của động cơ nhận thức tới các quan hệ này trong bối cảnh ngành du lịch Việt Nam. Từ đó đưa ra kết quả kiểm định và những đóng góp đáng kể về mặt học thuật và một số hàm ý quản trị trong vấn đề này.
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
3
Xúc tiến điểm đến bằng du lịch thể thao theo mô hình trải nghiệm khách hàng / Trịnh Lê Anh, Nguyễn Đức Anh // Du lịch . - 2022. - tr. 82-83. - ISSN: 0866-7373

Thành phố Hà Nội : Tổng cục du lịch, 2022
2 tr.
Ký hiệu phân loại (DDC): 910
Trình bày giải pháp khai thăng cho hoạt động du lịch đảm bảo yếu tố an toàn và thích ứng linh hoạt đồng thời cũng là một giải pháp xúc tiến thông minh bổ sung cho những cách thức xúc tiến điểm đến thông thường một cách hiệu quả
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)