Dòng Nội dung
1
Ứng dụng phương pháp chi phí mục tiêu trong thiết kế sản phẩm đáp ứng mong đợi của khách hàng / Lê Kim Ngọc // Tạp chí Kế toán & Kiểm toán . - 2020. - Tr. 09-13. - ISSN:


5 tr.
Ký hiệu phân loại (DDC): 338
Giới thiệu về phương pháp chi phí mục tiêu và quy trình thực hiện phương pháp chi phí mục tiêu trong khâu thiết kế sản phẩm.
Target costing is a method that helps businesses maximize their profits in highly competitive conditions with the philosophy of designing products that meet customers' expectations at the desired cost. This is a proactive cost plan of the business that helps manage costs and practice cost cutting right in the research and design phase of the product instead of in the later production phase of the product, effectively manage the total cost of the entire product lifecycle. The article introduces the target costingand the process of implementing the target costing method.
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (0)