Dòng
|
Nội dung
|
1
|
Blogging For Dummies / Susannah Gardner, Shane Birley, Safari - an O'Reilly Media Company. Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, Inc, 2012 411 p. : illustration ; cm. Ký hiệu phân loại (DDC): 006.7 This proven bestseller is fully updated and better than ever! Now in its fourth edition, Blogging For Dummies is fully updated and more practical than ever for today's bloggers. Whether you're just beginning or are already a full-tilt blogging maven, you'll find the up-to-date information you need in these friendly pages. Want to integrate your blog with social media? Jump into the fast-moving world of microblogging on Twitter or Tumblr? Choose which blogging software to use? Optimize your current blog for search? This detailed book guide covers it all, and then some. Buy the book, build a better blog, and blog about it! Provides up-to-date information on blogging software choices and utilities Explains how to identify your unique niche and attract readers Walks you through setting up an account and writing your first post Shows you how to optimize your blog for search, so new readers find you Helps you integrate your blog with social media Reveals what you need to know to start microblogging on Twitter or Tumblr Explores the ways you can make money with your blog Start a conversation with the very latest blog-building tips and techniques in Blogging For Dummies. Số bản sách:
(0)
Tài liệu số:
(1)
|
2
|
Các yếu tố tác động đến ý định đặt tour trên website đối với công ty TNHH MTV du lịch Thanh Thanh : Khóa luận tốt nghiệp / Nguyễn Thị Xuân Trang, Nguyễn Nhựt Thanh hướng dẫn Tp. Hồ Chí Minh : Đại học Nguyễn Tất Thành, 2024 xiv, 121 tr. : hình ảnh, biểu đồ, sơ đồ, bảng ; 29 cm. Ký hiệu phân loại (DDC): 658.834 Trình bày khái quát về xây dựng mô hình mối tương quan ý định đặt tour trên website, nhận thức tín dụng, nhận thức tính dễ sử dụng, chất lượng thông tin, niềm tin, giao diện website và nhận hức rủi ro. Đề tài đã kiểm định mô hình nghiên cứu, đề xuất với dữ liệu thu thập thực tế từ mẫu nghiên cứu. Đo lường mức độ tác động (mức độ quan trọng) của các yếu tố với ý định đặt tour trên website. Từ đó, đưa ra kiến nghị và đề xuất nhằm nâng cao ý định đặt tour trên website của khách hàng và nâng cao hiệu quả hoạt động của website công ty. Số bản sách:
(1)
Tài liệu số:
(1)
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
|
|
|
|