Dòng
|
Nội dung
|
1
|
|
2
|
|
3
|
Marketing for hospitality and tourism /Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens, Seyhmus Baloglu Harlow, England : Pearson, 2017 680 p. : ill. col. ; 27 cm. Ký hiệu phân loại (DDC): 647.94 "For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing. Marketing for Hospitality and Tourism, 7/e is the definitive source for hospitality marketing. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the leading resource on hospitality and tourism marketing. The Seventh Edition of this popular book includes new and updated coverage of social media, destination tourism and other current industry trends, authentic industry cases, and hands-on application activities." Số bản sách:
(2)
Tài liệu số:
(1)
|
4
|
Quảng bá du lịch trên thế giới / Nguyễn Quyết Thắng // Du lịch . - 2016. - Tr. 35 - 36. - ISSN:
2 tr. Ký hiệu phân loại (DDC): 659 Đề cập tới việc quảng bá du lịch trên thế giới hiện nay là hoạt động không thể thiếu trong ngành du lịch. Quảng bá hay chiêu thị là một trong những công cụ quan trọng không thể thiếu trong hoạt động kinh doanh của doanh nghiệp nhằm nâng cao vị thế, đẩy mạnh việc bán sản phẩm của doanh nghiệp.Do đó, việc quảng bá tốt hình ảnh điểm đến du lịch sẽ tăng cường thu hút khách. Số bản sách:
(0)
Tài liệu số:
(1)
|
|
|
|
|