Dòng Nội dung
1
Chiến lược maketing hoàn hảo =The maketing plan /William M. Luther; Hồng Hạnh dịch
Hà Nội :Lao động Xã hội,2013
347 tr. ;21 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Trình bày những nguyên tắc thiết lập, kế hoạch và chiến lược maketing trong lĩnh vực kinh doanh, chẳng hạn: Quá trình lập kế hoạch, phân tích thị trường, phân tích khách hàng, kế hoạch quảng cáo, kế hoạch xây dựng các mối quan hệ công chúng...
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
2
Global Maketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green.
Harlow, England : Pearson Education Limited, 2017
624 p. : ill ; 28 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.84
Số bản sách: (2) Tài liệu số: (0)
3
Hospitality Marketing and Consumer Behavior : Creating Memorable Experiences / [Edited by] Vinnie Jauhari
New Jersey : Apple Academic Press, 2017
379 pages. : ill. ;
Ký hiệu phân loại (DDC): 647.94068
With chapters from highly skilled, experienced, and renowned scientists and researchers from around the globe, Dendrimers for Drug Delivery provides an abundance of information on dendrimers and their applications in the field of drug delivery.The volume begins with an introduction to dendrimers, summarizing dendrimer applications and the striking features of dendrimers. It goes on to present the details of usual properties, structure, classification, and methods of synthesis, with relevant examples. The toxicity of dendrimers is also discussed. The chapter authors provide an exhaustive amount of information about dendrimers and their biomedical applications, including biocompatibility and toxicity aspects, a very useful feature. This informative volume will be valuable resource that will help readers to create products derived from dendrimers and navigate through the regulatory, manufacturing, and quality control hurdles. It will be an important resource for researchers, scientists, upper-level students, and industry professionals.
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
4
Tiếp thị trong thế kỉ 21 /Mai Thanh Hào, Lê Khánh Trường (dịch)
Tp. Hồ Chí Minh :Trẻ,2002
411 tr. ;19 cm
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8 4221
Giới thiệu những kiến thức mới nhất về hoạt động tiếp thị, bằng phương pháp tư duy độc đáo, vô số kinh nghiệm thực tiễn và kinh nghiệm lịch sử của công tác tiếp thị, tác giả sẽ cung cấp cho ban đọc những quan niệm mới, vạch ra những chướng ngại, cạm bẫy và cách nhìn hoàn toàn mới về công tác tiếp thị trong thế kỷ 21.
Số bản sách: (3) Tài liệu số: (0)