Dòng Nội dung
1
Agency account handling :Avoiding blood sweat and tears /Michael Sims
Chichester, West Sussex :John Wiley,2004
xiv, 190 p. ;25 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.4
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
2
Essentials of services marketing / Jochen Wirtz, Christopher Lovelock.
Harlow, England : Pearson, 2018
670 p. : illustrations ;28 cm
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
3
Marketing plans for services : a complete guide / Malcolm McDonald
Chichester : John Wiley, 2011
xv, 495 pages. : illustrations. ; 25 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.802
"The marketer is taken step-by-step through the key phases of the marketing planning process and alerted to the barriers that can prevent a service organization being successful in introducing marketing planning. Practical frameworks and techniques are suggested for undertaking the marketing planning process and implementing the principles covered. The authors highlight key misunderstandings about marketing and the
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
4
Principles of marketing / Philip Kotler; Gary Armstrong; Marc Oliver Opresnik
Harlow, England : Pearson, 2018
734 p. : ill ; 28 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (3) Tài liệu số: (0)
5
Principles of marketing : an Asian perspective / Philipz Kotler; Gary Armstrong; Swee Hoon Ang; Chin Tiong Tan; Oliver Hon-Ming Yau
Singapore : Pearson/Prentice-Hall, 2017
xxiv, 750 pages. : ill ; 28 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.87009
Số bản sách: (2) Tài liệu số: (0)