Line Content
1
Corporate rivalry and market power : competition issues in the tourism industry / [Edited by] Andreas Papatheodorou
London : I.B. Tauris, 2006.

Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

2
Essentials of strategic management : the quest for competitive advantage / John Gamble, Arthur A. Thompson, Margaret Ann Peteraf
New York, NY, : McGraw-Hill LLC, 2024
Gamble, John
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

3
Essentials of strategic management : the quest for competitive advantage / John E. Gamble, Arthur A. Thompson, Jr.
New York : McGraw-Hill Irwin, 2011.
Gamble, Jonh E.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Loose-Leaf Essentials of strategic management : the quest for competitive advantage : custom edition for MacEwan University / John Gamble, Margaret Peteraf, Arthur Thompson
Whitby, Ontario : McGraw-Hill Education Create, 2019
Gamble, John
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:2)

5
Short cycle selling : beating your competitors in the sales race / Jim Kasper
New York : McGraw-Hill, 2002
Kasper, Jim
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)