Dòng Nội dung
1
Customer care excellence :How to create an effective customer focus /Sarah Cook
London :Kogan Page,2011
viii, 278 p. ;24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.812
Số bản sách: (5) Tài liệu số: (0)
2
Fundamentals of total quality management : process analysis and improvement / J J Dahlgaard; Kai Kristensen; G K Kanji
London : Taylor & Francis, 2002
xi, 372 pages. : illustrations ; 24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.4
Providing a solid framework for understanding the basic concepts of Total Quality Management (TQM), this text comprises three interlinked modules: fundamentals of TQM, methods of TQM and process management and improvement.
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
3
Getting started in six sigma /Michael C. Thomsett
New Jersey :John Wiley & Sons,2005
213 p. ;24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.4
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
4
Globalization - today, tomorrow / Edited by Kent G. Deng
Croatia : Sciyo, 2010
168 tr. ; cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.4013
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
5
Globalization and human resource management in the airline industryJack Eaton
London : Routledge, 2016
viii, 129 pages. ; 24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 387.7
This work deals with the management of operations and of human resources in civil aviation: the industry, its environment, and organizational change within airlines. Air France is examined in a number of aspects of its operations.
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)