Dòng Nội dung
1
Consumer Behavior and Culture :Consequences for Global Marketing and Adverising /Marieke de Mooij
The United States of America :Sage,2011
xv;403 p. ;24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8 342
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
2
Người tiêu dùng học :Sự thật về người tiêu dùng và tâm lý mua sắm - sự ngộ nhận về nghiên cứu thị trường /Philip Graves ; Nguyễn Xuân Hiền dịch.
Tp. Hồ Chí Minh :Trẻ,2011.
255 tr. ;21 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.834
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (1)
3
The Cambridge handbook of consumer psychology /edited by Michael I. Norton, Derek D. Rucker, Cait Lamberton.
New York : Cambridge University Press, 2015.
xxii, 767 pages :illustrations ;26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8342
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
4
Winning the story wars : why those who tell--and live--the best stories will rule the future / Jonah Sachs
Boston, Massachusetts : Harvard Business Review Press, 2012
viii, 264 pages : illustrations ; 25 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.802
Argues that only those brands that tell values-driven stories through the right channels will revolutionize marketing. The author systematically breaks down how communicators can go beyond the sell by creating stories that inspire people not just to listen, but to proselytize
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)