Dòng Nội dung
1
Global marketing /Svend Hollensen
London :Pearson,2017
825 p. ;28 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
2
Global marketing /Warren J. Keegan, Mark C. Green
England :Prarson,2013
592 p. ;30 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
3
Global marketing :foreign entry, local marketing & global management /Johny K. Johansson
Boston :McGraw-Hill Irwin,2006
xvi, 647 p. :ill. ;29 cm
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
4
Global marketing management /Masaaki Kotabe, Kristiaan Helsen.
New York :Wiley,2001.
xxiv, 739 p., 12 p. of plates :ill. (some col.), maps ;26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
5
Global marketing management : changes, challenges and new strategies / Kiefer Lee; S Carter
Oxford : Oxford University Press, 2012
xxv, 578 pages. : color illustrations. ; 27 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.84
Global Marketing Management adopts a strategic management framework and provides an examination of key management decisions. The implications for developing and executing successful global marketing programmes are discussed, enabling students to understand the impact of decisions on marketing efforts worldwide.
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)