Dòng Nội dung
1
You may ask yourself : an introduction to thinking like a sociologist / Dalton Conley, New York University.
New York :W. W. Norton & Company,[2015].
xxxi, 411 pages ;24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 301.01
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
2
Fluency instruction :research-based best practices /edited by Timothy Rasinski, Camille L.Z. Blachowicz, Kristin Lems.
New York :The Guilford Press,2012.
xvii, 334 p. ;24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 372.41
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
3
Remediating reading difficulties /Sharon J. Crawley, King Merritt.
Boston :McGraw-Hill Higher Education,2009.
1 v. (various pagings) :ill. ;23 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 372.43
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
4
Vocabulary instruction for struggling students /Patricia F. Vadasy, J. Ron Nelson.
New York :Guilford Press,2012.
xiv, 190 p. ;26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 372.44
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
5
You may ask yourself :an introduction to thinking like a sociologist /Dalton Conley, New York University.
New York :W. W. Norton & Company,[2015].
xxxi, 730 pages ;24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 301.01
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)