Dòng Nội dung
1
A preface to marketing management / J Paul Peter; James H Donnelly
New York : McGraw-Hill Education, 2019
xiv, 270 pages. : illustrations ; 26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Preface to Marketing Management, 15e, by Peter and Donnelly, is praised in the market for its clear and concise presentation of the basic principles of marketing in such a way that the core concepts and ideas are covered in sufficient depth to ensure understanding. By offering an engaging, clear, and conceptually sound text, this book has been able to maintain its position as a leading marketing management text.
Số bản sách: (2) Tài liệu số: (0)
2
Applications in basic marketing :Clippings from the Popular Business Press /William D. Perreault and E. Jerome McCarthy
Boston :McGraw-Hill,2005
vii; 215 p. ;25 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
3
Basic marketing :a global-managerial approach /William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
Boston, Mass. :McGraw-Hill,2005
xli, 793 [22] p. :col. ill. ;28 cm. +
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
4
Basic marketing :a marketing strategy planning approach /William D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy
Boston :McGraw-Hill Irwin,2008
xxxviii, 789 p. ;27 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
5
Essentials of marketing management /Geoff Lancaster and Lester Massingham.
Abingdon, Oxon and New York, NY : Routledge, 2018.
ix, 464 pages. : illustrations ; 25 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (6) Tài liệu số: (0)