Dòng Nội dung
1
Applications in basic marketing :Clippings from the Popular Business Press /William D. Perreault and E. Jerome McCarthy
Boston :McGraw-Hill,2005
vii; 215 p. ;25 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
2
Basic marketing :a global-managerial approach /William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy
Boston, Mass. :McGraw-Hill,2005
xli, 793 [22] p. :col. ill. ;28 cm. +
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
3
Basic marketing :a marketing strategy planning approach /William D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy
Boston :McGraw-Hill Irwin,2008
xxxviii, 789 p. ;27 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
4
Essentials of marketing management /Geoff Lancaster and Lester Massingham.
Abingdon, Oxon and New York, NY : Routledge,2018.
ix, 464 p. : illustrations ; 25 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (5) Tài liệu số: (0)
5
Global and transnational business :strategy and management /George Stonehouse ... [et al.].
Chichester, West Sussex, England :Wiley,c2000.
xvi, 463 p. :ill. ;25 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.4
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)