Dòng Nội dung
1
25 bài thực hành Photoshop / Phạm Quang Huy, Phạm Quang Hiển
Hà Nội : Thanh niên, 2021
415 tr. : minh hoạ ; 24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 006.6
Trình bày một số bài tập về xử lý ảnh, ghép và chỉnh sửa ảnh, chỉnh sửa ảnh chân dung trên phần mềm Photoshop...
Số bản sách: (5) Tài liệu số: (0)
2
All you need to know about the music business / Donald S. Passman
New York : Simon & Schuster, 2010
407 pages. : illustrations (black and white) ; 24 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 780.9
All You Need to Know About the Music Business by veteran music lawyer Donald Passman is the go-to guide for everyone in the music business through ten editions, over thirty years, and over a half a million copies sold. Now with updates explaining why musicians have more power today than ever in history; discussion of the mega-million-dollar sales of artists' songs and record catalogs; how artist access to streaming media, and particularly TikTok, has completely reshaped the music business; the latest on music created by AI; and a full update of the latest numbers and trends
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
3
Audience engagement in the performing arts : A critical analysis / Ben Walmsley
Cham, Switzerland : Palgrave Macmillan, 2019
xi, 248 pages. : illustrations (black and white, and colour) ; cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 792
This book explores the concept of audience engagement from a number of complementary perspectives, including cultural value, arts marketing and co-creation. It offers a critical review of the existing literature on audience research and an overview of established and emerging methodologies deployed to undertake research with audiences. The book draws from a rich diversity of academic fields to make the case for a radically interdisciplinary approach to audience research. The book's underlying thesis is that at the heart of audience research there is a mutual exchange of value wherein audiences ideally play the role of strategic partners in the mission fulfilment of arts organisations. Illustrating how audiences have traditionally been side-lined, homogenised and vilified, it contends that the future paradigm of audience studies should be based on an engagement model, wherein audiences take their rightful place as subjects rather than objects of empirical research
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)
4
Cẩm nang nghiên cứu thị trường = Market research handbook / Esomar ; Song Thương, Tường Vy dịch ; Thảo Lâm hiệu đính
Tp. Hồ Chí Minh : Nxb. Tp. Hồ Chí Minh ; Công ty Cổ phần Tinh Văn, 2011
830 tr. : hình vẽ, bảng ; 27 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Trình bày những phương pháp tiếp cận mới nhất trong thế giới nghiên cứu thị trường. Các ứng dụng cụ thể đối với nghiên cứu thị trường. Cung cấp một vài phần chọn lọc về các khối lắp ghép cơ bản - bản hướng dẫn nghiên cứu, và những đóng góp về thống kê, đạo đức và các hệ thống phân loại...
Số bản sách: (5) Tài liệu số: (0)
5
Cơ sở tạo hình / Đặng Đức Quang chủ biên, Đặng Lan Anh Tú
Hà Nội : Xây dựng, 2022
248 tr. : hình vẽ, ảnh ; 27 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 741
Khái niệm chung về tạo hình và nhận thức thị giác; ngôn ngữ tạo hình; nguyên lý về quan hệ các yếu tố trong bố cục tạo hình ( nguyên lý bố cục - nguyên lý thẩm mỹ) và những phương pháp tư duy tạo hình cơ bản
Số bản sách: (5) Tài liệu số: (0)