Dòng Nội dung
1
Giải pháp nâng cao hiệu quả hoạt động content marketing tại Công ty Cổ phần Hyundai Miền Nam : Khóa luận tốt nghiệp / Bạch Thị Huệ ; Phạm Đặng Ngọc Hân hướng dẫn
Tp. Hồ Chí Minh : Đại học Nguyễn Tất Thành, 2024
x, 44 tr. : hình ảnh, sơ đồ, biểu đồ, bảng ; 29 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Trình bày cơ sở lý luận về hoạt động content marketing.Phân tích thực trạng hoạt động content marketing tại Công ty Cổ phần Hyundai Miền Nam về việc sử dụng các kênh truyền thông, loại hình nội dung và hiệu quả tiếp cận khách hàng. Đánh giá thực trạng hoạt động content marketing tại Công ty Cổ phần Hyundai Miền Nam.Từ đó, đề xuất giải pháp phù hợp với mục tiêu kinh doanh của công ty.
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (1)
2
Social Media Marketing : The Next Generation of Business Engagement / Dave Evans, Susan Bratton, Jake McKee
Indianapolis, Ind : Sybex, 2010
408 pages. ; 27 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.802
Details how to develop, implement, monitor and measure successful social media activities, and how to successfully act on feedback from the social web Discusses conversation-monitoring tools and platforms to accelerate the business innovation cycle along with the metrics required to prove the success of social technology adoption Connects the social dots more deeply across the entire organization, moving beyond marketing and into product development, customer service and customer-driven innovation, and the benefits of encouraging employee collaboration. Social media has become a central component of marketing: Collaborative, social technology is now moving across the organization, into business functions ranging from HR and legal to product management and the supply chain
Số bản sách: (0) Tài liệu số: (1)