Đại Học Nguyễn Tất Thành
Trung tâm thông tin thư viện
Trang chủ
Giới thiệu
Hình thành và phát triển
Cơ cấu tổ chức
Danh sách cán bộ
Dịch vụ
Hình ảnh - Tư liệu
Hình ảnh
Tư liệu
Tra cứu
Tìm lướt
Tìm theo từ khóa
Tìm chuyên gia
Tìm toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài liệu mới
Tài liệu môn học
Tạp chí
Duyệt theo nhan đề
Sổ tay Thư viện
Đăng ký tài khoản NXB Xây dựng
Nội quy Thư viện
Biểu mẫu
Mẫu yêu cầu bổ sung tài liệu
Mẫu danh mục tài liệu môn học
Quy trình - Quy định
Quy trình bổ sung tài liệu
Quy định nộp lưu chiểu
Quy định mượn phòng chức năng
Quy định cấp tài khoản thư viện
Quy trình xây dựng cơ sở dữ liệu bài báo chuyên ngành
Quy trình xây dựng cơ sở dữ liệu sách điện tử
Quy trình xây dựng cơ sở dữ liệu tài nguyên môn học
Quy trình rà soát danh mục giáo trình tài liệu theo CTĐT
Quy trình đăng ký sử dụng phòng học nhóm - hội thảo và không gian TV
Quy trình đăng ký mượn tài liệu trực tuyến
Quy trình cung cấp tài liệu theo yêu cầu
Quy trình phục vụ bạn đọc ngoài trường
Quy trình đánh giá chất lượng dịch vụ thư viện
Quy trình Dịch vụ hỗ trợ nghiên cứu
Liên hệ
HDSD CSDL Điện tử
Proquest Central
Spinger Link
IEEE
Tra cứu báo cáo NCKH
Tài liệu Khoa học Công nghệ
Bộ sưu tập số (Repository)
Tra cứu và SD tài liệu trực tuyến (OPAC)
Hướng dẫn gia hạn tài liệu online
Hướng dẫn sử dụng CSDL sách điện tử IG PUBLISHING
Hướng dẫn sử dụng CSDL sách điện tử ELSEVIER
Dịch Vụ
Hỗ trợ nhanh
Dịch vụ thông tin
Dịch vụ đăng ký phòng học nhóm/ phòng hội thảo
Dịch vụ photocopy
Dịch vụ mượn/ trả tài liệu
Dịch vụ cung cấp tài liệu theo yêu cầu
Đề nghị bổ sung tài liệu
Dịch vụ đào tạo sử dụng thư viện
Dịch vụ đặt mượn tài liệu online
Dịch vụ đăng ký sử dụng tầng 3 Trung tâm Thông tin - Thư viện CS. Quận 12
Dịch vụ phục vụ bạn đọc ngoài trường
Thư viện xanh
Tài Nguyên Giáo Dục Mở
Khóa học
Tài liệu
100
Đăng nhập
Đăng nhập
Ghi nhớ
Quên mật khẩu?
×
Tìm lướt
Tìm theo từ khóa
Tìm chuyên gia
Tìm toàn văn
Tra cứu liên thư viện
Tài liệu mới
Tài liệu môn học
Sắp xếp:
Nhan đề
Tác giả
Ký hiệu PL/XG
Năm xuất bản và Nhan đề
Năm xuất bản và Tác giả
Tăng dần
Giảm dần
Dòng
Nội dung
1
Analyze the Current State and Propose Solutions to Improve the Customer Service at Angelo's Pizza, Pasta and Steak : Graduation Thesis / Nguyen Hoang Vi, Cao Minh Nhut Thesis advisor
Tp. Hồ Chí Minh : Đại học Nguyễn Tất Thành, 2024
vi, 64 p. ; 29 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.812
To systematize the theoretical and practical foundations of customer service quality in businesses.To investigate the current state of customer service quality at Angelo's Pizza, Pasta, and Steak.To propose solutions to improve customer service quality at Angelo's Pizza, Pasta, and Steak in the future.
Số bản sách:
(1)
Tài liệu số:
(1)
2
Factors Affecting Gen Z Customers’ Satisfaction with Sales Promotions of Vietnam E-Commerce Platforms / Dao Cam Thuy, Nguyen Thi Lien, Dang Pham Y My
// Tạp chí Kinh tế và Kinh doanh : JABES . - 2022. - tr. 84-95. - ISSN: 2734-9845
Ký hiệu phân loại (DDC): 381.028
The complicated epidemic situation has made e-commerce platforms grow vigorously because the demand for purchasing on the Internet is increasing day by day. In this paper, the authors aim to determine the factors affecting the satisfaction of Gen Z customers with the promotional programs of e-commerce platforms in Vietnam. Data was collected from 334 Gen Z customers. The analysis results show that there are three factors affecting service quality including security, responsiveness, and payment. Furthermore, these factors have an influence on customer satisfaction as well. Based on the research results, the authors also offer some recommendations for improving the quality of e-commerce platforms and increasing their competitiveness in the current context.
Số bản sách:
(0)
Tài liệu số:
(1)
3
Impacts of E-service Quality on Customer Satisfaction: A Case Study of Lazada / Duong Thi Hoai Nhung, Nguyen Thi Ngan
// Tạp chí Kinh tế và Kinh doanh : JABES . - 2022. - tr. 120-129. - ISSN: 2734-9845
Ký hiệu phân loại (DDC): 381.028
The most important issue for online shopping providers is how to retain customer satisfaction. To survive and thrive, they must improve their service quality. This study aims at identifying factors that affect Lazada’s customer satisfaction on its e-service quality as a leading e-commerce market in Vietnam. Data was gathered from 220 customers who used Lazada to buy products. The model test indicates four factors that positively influence customer satisfaction in terms of e-service quality at Lazada including web design, security, fulfillment, and customer service. A number of managerial implications are proposed for Lazada and other online shopping providers to improve service quality.
Số bản sách:
(0)
Tài liệu số:
(1)
4
The relationship between perceived customer value, customer satisfaction, and customer loyalty at Community Pharmacies: A Cross-Sectional Study in Ho Chi Minh City : Graduation Thesis / Nguyen La Xuan Thu; Ngo Ngoc Anh Thu (Supervisor)
Ho Chi Minh city : Nguyen Tat Thanh University, 2023
65 p. : tablet; chart; image ; 29 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 615
To perform descriptive statistics on survey sample characteristics and to examine the relationship between perceived customer value, customer satisfaction, and customer loyalty when experiencing services at community pharmacies in District 1, Ho Chi Minh City.
Số bản sách:
(1)
Tài liệu số:
(0)