Dòng
|
Nội dung
|
1
|
Đề xuất quy trình phát triển năng lực dạy học tích hợp cho sinh viên ngành giáo dục tiểu học / Nguyễn Thị Thanh Hiền, Lê Thị Hồng Chi // Giáo dục Thành phố Hồ Chí Minh . - 2024-1. - tr. 30-35. - ISSN: 2354-0753
Ký hiệu phân loại (DDC): 371.120711 Integrated teaching is one of the competency-based approaches, fulfilling the requirements of reducing students’ workload and avoiding knowledge duplication between subjects. The primary education curriculum is integrated, so primary school teachers need to have integrated teaching competency to meet the requirements for professional competencies according to the 2018 General Education Curriculum. Based on the legal basis for integrated teaching, the authors proposed a basic integrated teaching competency framework specifically for students majoring in Primary Education, thereby building an integrated teaching capacity development process. including 8 steps. Each step of the process has a specific position and role to help students fulfill the criteria in the integrated teaching competency framework. Applying the process synchronously will guarantee high efficiency in developing integrated teaching capacity for Primary Education students, meeting the requirements for teaching in primary schools. Số bản sách:
(0)
Tài liệu số:
(1)
|
2
|
Hỏi đáp về Bảo hiểm xã hội /Mạc Văn Tiến; Nguyễn Thị Bích Ngọc, Nguyễn Thị Thanh Hiền H. :Lao động - Xã hội,1999 259 tr. ;21cm. Ký hiệu phân loại (DDC): 344.02 Trình bày một số hỏi đáp về chính sách bảo hiểm xã hội và tổ chức bảo hiểm xã hội, chế độ bảo hiểm xã hội hiện hành, chính sách chế độ bảo hiểm xã hội đối với một số đối tượng đặc thù, thu nộp quản lý quỹ bảo hiểm xã hội và giải đáp một số vướng mắc trong thực hiện chính sách bảo hiểm xã hội vừa qua. Số bản sách:
(1)
Tài liệu số:
(0)
|
|
|
|
|