thông tin biểu ghi
  • Bài trích
  • Ký hiệu PL/XG: 372.4
    Nhan đề: Thiết kế và sử dụng bài tập đọc hiểu văn bản truyện theo hướng phát triển năng lực cho học sinh lớp 1

DDC 372.4
Tác giả CN Tôn, Trúc Phương
Nhan đề Thiết kế và sử dụng bài tập đọc hiểu văn bản truyện theo hướng phát triển năng lực cho học sinh lớp 1
Tóm tắt Designing and using a system of reading comprehension exercises for story texts in elementary schools is very necessary in the teaching process towards capacity development. However, in reality, many teachers do not master how to design and use this type of exercise. This article presents the principles, design process and how to choose and use story text comprehension exercises for first grade students. Research results show that designing and using reading comprehension exercises for story texts in the direction of developing capacity enhances attraction, maximizes the central role of learners, and trains skills and abilities. students' use of Vietnamese, contributing to improving the quality of teaching reading comprehension of story texts in first grade in particular and elementary schools in general.
Từ khóa tự do Comprehension
Từ khóa tự do Story text
Từ khóa tự do Exercises
Từ khóa tự do Design
Nguồn trích Giáo dục Thành phố Hồ Chí Minh 2024-1tr. 1-5 Số: 02 Tập: 24
000 00000nab#a2200000ui#4500
00151297
0029
004E724A011-425D-4AFC-81E4-188452E637B6
005202407120902
008081223s VN| vie
0091 0
039|y20240712090215|ztainguyendientu
040 |aACTVN
041 |avie
044 |avm
082 |a372.4
10010|aTôn, Trúc Phương
245 |aThiết kế và sử dụng bài tập đọc hiểu văn bản truyện theo hướng phát triển năng lực cho học sinh lớp 1
520 |aDesigning and using a system of reading comprehension exercises for story texts in elementary schools is very necessary in the teaching process towards capacity development. However, in reality, many teachers do not master how to design and use this type of exercise. This article presents the principles, design process and how to choose and use story text comprehension exercises for first grade students. Research results show that designing and using reading comprehension exercises for story texts in the direction of developing capacity enhances attraction, maximizes the central role of learners, and trains skills and abilities. students' use of Vietnamese, contributing to improving the quality of teaching reading comprehension of story texts in first grade in particular and elementary schools in general.
653 |aComprehension
653 |aStory text
653 |aExercises
653 |aDesign
7730 |tGiáo dục Thành phố Hồ Chí Minh |d2024-1|gtr. 1-5|x2354-0753|v24|i02
890|a0|b0|c1|d1
Không tìm thấy biểu ghi nào