thông tin biểu ghi
  • Giáo trình
  • Ký hiệu PL/XG: 302.23097 G3252
    Nhan đề: Gender, race, and class in media : a text-reader /

ISBN 9781506390796
DDC 302.23097
Nhan đề Gender, race, and class in media : a text-reader / [Editor] Gail Dines ... [et al]
Lần xuất bản 5th ed.
Thông tin xuất bản Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne : SAGE, 2018
Mô tả vật lý 693 pages. : illustrations ; 25 cm.
Phụ chú Includes index.
Tóm tắt This provocative new edition examines the mass media as economic and cultural institutions that shape our social identities, particularly regarding gender, race and class. A comprehensive introductory section outlines the book's integrated approach to media studies, which incorporates three distinct but related areas of investigation: the political economy of production, textual analysis and audience response.
Thuật ngữ chủ đề Mass media-Social aspects
Thuật ngữ chủ đề Mass media and race relations
Thuật ngữ chủ đề Mass media and sex
Thuật ngữ chủ đề Social classes in mass media
Từ khóa tự do United States
Từ khóa tự do Mass media and culture
Từ khóa tự do Popular culture
Từ khóa tự do Social conditions
Khoa Viện Văn hóa nghệ thuật
Tác giả(bs) CN Dines, Gail
Tác giả(bs) CN Humez, Jean MacMahon
Tác giả(bs) CN Yousman, Bill
Tác giả(bs) CN Yousman, Lori Bindig
Địa chỉ 100Q4_Kho Mượn(1): 072440
000 00000nam#a2200000u##4500
00124504
0021
0045D78EF9D-A724-4026-99D1-590541314316
005202010021626
008201002s2018 cau eng
0091 0
020 |a9781506390796|c2612000
039|a20201002162649|bnghiepvu|c20201002162448|dnghiepvu|y20201002162303|znghiepvu
040 |aNTT
041 |aeng
044 |acau
082 |a302.23097|bG3252|223
245 |aGender, race, and class in media : a text-reader / |c[Editor] Gail Dines ... [et al]
250 |a5th ed.
260 |aLos Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC ; Melbourne : |bSAGE, |c2018
300 |a693 pages. : |billustrations ; |c25 cm.
500 |aIncludes index.
520 |aThis provocative new edition examines the mass media as economic and cultural institutions that shape our social identities, particularly regarding gender, race and class. A comprehensive introductory section outlines the book's integrated approach to media studies, which incorporates three distinct but related areas of investigation: the political economy of production, textual analysis and audience response.
541 |aMua
650 |aMass media|xSocial aspects
650 |aMass media and race relations
650 |aMass media and sex
650 |aSocial classes in mass media
653 |aUnited States
653 |aMass media and culture
653 |aPopular culture
653 |aSocial conditions
690 |aViện Văn hóa nghệ thuật
691 |aTruyền thông đa phương tiện
700 |aDines, Gail|eeditor
700 |aHumez, Jean MacMahon|eeditor
700 |aYousman, Bill |eeditor
700|aYousman, Lori Bindig|eeditor
852|a100|bQ4_Kho Mượn|j(1): 072440
8561|uhttp://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/1 giaotrinh/300 khoahocxahoi/anhbiasach/24504_gender, race, and class in mediathumbimage.jpg
890|a1|b0|c0|d0
Dòng Mã vạch Nơi lưu S.gọi Cục bộ Phân loại Bản sao Tình trạng Thành phần Đặt chỗ
1 072440 Q4_Kho Mượn 302.23097 G3252 Sách mượn tại chỗ 1