thông tin biểu ghi
  • Sách tham khảo
  • Ký hiệu PL/XG: 664.00685 A1693
    Nhan đề: Accelerating new food product design and development /

ISBN 9781119149323
DDC 664.00685
Nhan đề Accelerating new food product design and development / [Edited by] Jacqueline H Beckley; Leslie J Herzog; M Michele Foley
Lần xuất bản Second edition
Thông tin xuất bản Hoboken, New Jersey : Wiley-Blackwell, 2017
Mô tả vật lý 418 pages. : color illustrations
Tùng thư IFT Press series.
Tóm tắt Written primarily for directors and managers of food design and development, food scientists, technologists, and product developers, this book explains all the necessary information in order to help meet the increasing demands for innovation in an industry that is providing fewer resources.
Thuật ngữ chủ đề New products
Thuật ngữ chủ đề Food industry and trade-Marketing
Thuật ngữ chủ đề Food industry and trade-Research
Thuật ngữ chủ đề Food-Research
Từ khóa tự do United States
Khoa Khoa Du lịch và Việt Nam học
Khoa Khoa Công nghệ Hoá học & Thực phẩm
Tác giả(bs) CN Foley, M. Michele
Tác giả(bs) CN Herzog, Leslie J.
Tác giả(bs) CN Beckley, Jacqueline H.
Địa chỉ Thư Viện Đại học Nguyễn Tất Thành
000 00000nam#a2200000u##4500
00121944
0022
004338F22C3-6DF0-43D8-A74E-D28E0B3730BD
005202007231917
008200629s2017 nju eng
0091 0
020 |a9781119149323
039|a20200723191713|btainguyendientu|c20200629111133|dnghiepvu|y20200629111000|znghiepvu
040 |aNTT
041 |aeng
044 |anju
082 |a664.00685|bA1693|223
245 |aAccelerating new food product design and development / |c[Edited by] Jacqueline H Beckley; Leslie J Herzog; M Michele Foley
250 |aSecond edition
260 |aHoboken, New Jersey : |bWiley-Blackwell, |c2017
300 |a418 pages. : |bcolor illustrations
490 |aIFT Press series.
504 |aIncludes bibliographical references and index
520 |aWritten primarily for directors and managers of food design and development, food scientists, technologists, and product developers, this book explains all the necessary information in order to help meet the increasing demands for innovation in an industry that is providing fewer resources.
541 |aMua
650 |aNew products
650 |aFood industry and trade|xMarketing
650 |aFood industry and trade|xResearch
650 |aFood|xResearch
653 |aUnited States
690 |aKhoa Du lịch và Việt Nam học
690|aKhoa Công nghệ Hoá học & Thực phẩm
700 |aFoley, M. Michele|eedited
700 |aHerzog, Leslie J.|eedited
700 |aBeckley, Jacqueline H. |eedited
852 |aThư Viện Đại học Nguyễn Tất Thành
8561|uhttp://elib.ntt.edu.vn/documentdata01/2 tailieuthamkhao/600 congnghe/anhbiasach/21944_acceleratingnewfoodproductdesignanddevelopmentthumbimage.jpg
890|c1|a0|b0|d1
Không tìm thấy biểu ghi nào