Dòng Nội dung
1
A preface to marketing management / J Paul Peter; James H Donnelly
New York : McGraw-Hill Education, 2019
xiv, 270 pages. : illustrations ; 26 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Preface to Marketing Management, 15e, by Peter and Donnelly, is praised in the market for its clear and concise presentation of the basic principles of marketing in such a way that the core concepts and ideas are covered in sufficient depth to ensure understanding. By offering an engaging, clear, and conceptually sound text, this book has been able to maintain its position as a leading marketing management text.
Số bản sách: (2) Tài liệu số: (0)
2
Digital business and e-commerce management :strategy, implementation and practice /Dave Chaffey
Harlow, England ;Pearson,2015
xxxi, 660 p. ;27 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.872
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (1)
3
Market sensing today / Melvin Prince; Constantinos-Vasilios Priporas
New York, NY : Business Expert Press, 2015
xxvii, 172 p. : ill ; 23 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.4012
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
4
Marketing management / Dawn Iacobucci, Vanderbilt University.
Boston, MA : Cengage Learning, 2018
xii, 324 pages :color illustrations ;26 cm
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)
5
Marketing management / Greg W Marshall; Mark W Johnston
New York, NY : McGraw-Hill Education, 2019
xxii, 403 p. : ill ; 28 cm.
Ký hiệu phân loại (DDC): 658.8
Số bản sách: (1) Tài liệu số: (0)